Kalıcı işler yapmak istiyorum.

 

Balım

Uzun zamandır Elle Dergisi’nde köşe yazıyorum. Blogum yazkurtulyapkurtul, Twitter ve Instagram hesabım için modellik yapıyorum. Modellik kariyerimde istediğim noktaya geldim. Bundan sonraki kariyer hedefim, fiziğimle değil, yaptığım işlerle anılmak… Artık sadece Elle Dergisi’ndeki köşem için modellik yapacağım. Bunun dışında ise kitap yazmak, oyunculuk, şarkıcılık gibi daha kalıcı işler yapmayı hedefliyorum. Bu nedenle oyunculuk ve şan dersleri almaya başladım. Stylingimi kendim yapıyorum. Tasarıma da el atabilirim.

Her zaman müzikle yakın ilişkim oldu. Bir miyav çeksem karşıdaki Teknik Üniversite yıkılıyor. Daha şimdiden bir albüm çıkaracak kadar söz ve beste yaptım. Ses rengimin ve soundumun çok değişik olduğunu söylememe gerek yok tabii… Pro kızları, oyunculukta da önümün açık olduğunu söylüyorlar. Geçen gün kaybolmuş taklidimle, gece yarısı bütün ofisi başıma topladım. Bu konuda gelecek tekliflere açığım.

Tamamı Türkiye için yepyeni projelerimle çok iddialıyım.

 

Balım Hanım

 

Bir Cevap Yazın

