Tanınmış Kedilik Halleri

Ayıptır söylemesi şu günlerde, “tanınmış kedi” olmanın ötesine geçip, level atladım.  Pro’nun kuruluşundan bu yana her yılbaşı gönderdiği kitap ayraçlarına ilham verdim. Hayranlarımın ve sevenlerimin “2013’te mutluluktan dört köşe olmasını diledim”. Ayracın dört köşesi için de ayrı ayrı pozlar verdim.

balimhanim

Öncelikle, ”Mi” demeden ”Miyav”ı anlayan, benim felsefemi en iyi şekilde tasarıma döken Duck Design‘a teşekkürü bir borç bilirim. Ancak ofis içinde işler bir süre karıştı. Canım Pro kızları ilk tasarım geldiğinde çok beğendiler ama sonra bi kıskanmalar, bi hasetler… Yok efendim, sol alt köşede ince çizilmişim de daha şişman olmalıymışım. Yok efendim onlar bütün gün telefonda, toplantılarda, bilgisayar başında telef olurken bütün gün uyumam onlara reva mıymış da mış mış… Gönüllerini almak için bir aydır yapmadığım maymunluk kalmadı. Nihayetinde sevgi dolu bir kediyim.

Modellik yaptığım kitap ayracını beğendiğinizi umuyorum. Kafamda binlerce proje fikri var. Bazılarının iyice olgunlaşmasını bekliyorum.

Sosyal sorumluluk notu: Kışın ev soğuk günlerinde sokaktaki arkadaşlarımı eve veya apartmana almayı ihmal etmeyin. Kapı önlerindeki mama ve su kabı boş kalmasın. Işın’ımla teftişe gelicez.

 

Bir Cevap Yazın

