2013 Hoşgeldin, Ben de Tuuba!

Yeni yıl bir sürü karar arefesidir, tartarsın, biçersin hayatın film şeridi
gibi gözlerinin önünden geçer ve kararlar alırsın. Geçen hafta arkadaşımın 5
yaşındaki oğlu yeni yıl dilek listesi yaparken annesine sordu ”Neden bunu
yapmak için Aralık ayını bekliyoruz?” Ben de aynı fikirdeyim, çocukların bu
içeriği organik zekalarının hayranıyım. Ben çok yazıp çiziyorum, kendimi,
konuşmaktan çok yazarak ifade ediyorum. O sebeple yazmaya ve dilek listelerine
aşinayım, bir de sanki yazdığın zaman spritüel olarak evrene bir mesaj
gönderiyorsun hissiyatındayım. Ya tutarsa?

Yeni yıldan dileklerim aslında son iki senedir zaman zaman yazıp denize
attığım, yahut Taksim’de yürürken ne zaman vakit bulsam St Antuan Klisesi’nde
mum yakarken kafamdan geçenlerden yahut, geçtiğimiz dini bayramlarda
dilediklerimden farklı değil, onların sağlaması gibi.

TUBA_UNSAL_01
– İnsanın çocuğu olduğunda ilk sırada dilekleriniz hep onunla ilgili oluyor.
Benim de dileğim Sare artık konuşsun ve dinlemekten sıkılana kadar ben, o
susmasın. Keep Calm and Talk Sare Talk…

TUBA_UNSAL_02
-Bir günü 24 saatle sınırlı tutmasak en azından bir 28-30 saate çıkarsak?
Kiminle konuşmam gerekiyorsa söyleyin ben hallederim…

-Televizyon dizileri Dünya standartlarına kalite olarak yaklaşırken, film
ceker gibi 120 dakika olması yerine daha fazla zorlamasak Türk’ün azmini ve
60-70 dakikada sınırlasak?

TUBA_UNSAL_03
-İlerde ”Senin annen bir melekti Sare yerine acaba Senin annen bir artistti
Sare’yi söyleyebilsem” yani yıllar sonra televizyonda yaptıklarım gündemde
olmasa bile ben telif alıyor olabilsem!

tuuba

-Tuba Ünsal Loves Koton’la Hollywood’a çıkarma yapsam, tamam canım fazla
yüksekten seyir halinde değilim Hollywood’da Sunset Strip’te birkaç mağazadan
bahsediyorum…

-”Şans hazır olana gülermiş” felsefemi daha çok ”Şanslıyım ben ne istersem
oluyor”a indirgesem, öteki türlüsü çok emek gerektiriyor yoruldum ben hazır
askerlikten…

-Son isteğim annemle ilgili, ikinci baharını yaşadığı bu dönemde en az benim
kadar mutlu ve huzurlu olsun, hayat bir gün, o gün bu gün….

Bir Cevap Yazın

