Alternatif Hediye Alma Rehberi vol. 26

Yaz, en sevdiğim mevsim!  Alışveriş yapmayı, seyahat etmeyi, arkadaşlarımla buluşmayı, her şeyi çok çok daha fazla seviyorum bu mevsimde. Benim gibi bütün kış boyunca, yazı bekleyen bir sürü insan olduğunu da biliyorum. Belki siz de onlardan birisinizdir.

Kim sevmez ki…  Yazın enerjisi, keyfi hiçbir zaman diliminde yok! Herkes kıpır kıpır, enerjik ve mutlu. Şimdi gelelim konumuza, daha fazla mutluysak, daha fazla alışveriş yapıyoruzdur. İnkar etmeye kalkmayın, biliyorum! Bir de indirimler dört bir yanda kim tutabilir ki bizi… Madem öyle ben de üstüme düşeni yapıyorum. Bu hafta da size bomba gibi bir alternatif öneriyoruz. Yaz demek, bol aksesuar demek. Tiril tiril elbiselerin üstünde kolyeler demek. Cıvıl cıvıl bilezikler demek.  Takı ve aksesuarlarla siz de henüz yaz şıklığınızı tamamlayamadıysanız, benim gibi içinize sinen bir kaynak bulamadıysanız, şimdi ki alternatifimiz işinize çok yarayacak. İşte bu alanda favorimi açıklıyorum; http://www.lidyana.com . Ünlü simaların takı ve aksesuar tercihlerini ve ünlü tasarımcıların şık tasarımlarını burada bulabilirsiniz. Bu sene oldukça  yaygınlaşan, olmazsa olmaz aksesuar modasına siz de bir an önce dahil olun.

diet girl

Bir Cevap Yazın

