Moda kedisel bir hadisedir.

Yıllardır dünyayı kasıp kavuran bir blog var malumuz, tüm dünyadan sokak modasının nabzını tutan The Sartorialist.

Aslına bakarsanız sokak modası denince akla insanların gelmesini hep yadırgamışımdır. Sokak dediğiniz neticede bizim ana vatanımız, bizim çöplüğümüz, biz kedilerin memleketi. Sokaklar bize aitken sokak modası konusunda kedilere hiç söz hakkı tanınmıyor olmasına senelerdir içerliyordum. Geçenlerde bizim kızlar, Fanta’ydı, Tarkan’dı koştururken biraz vaktim oldu, interneti bu konuda biraz kurcaladım.

Meğerse ben yanılıyormuşum. The Catorialist isimli bir blog, çoktan bu işe el atmış. Hatta açıkçası, The Sartorialist fikrinin de bu blogdan esinlendiğine dair şüphelerim var, ama şimdi burada kimseyi şaibe altında bırakmak istemem. Neyse efendim, günlerdir bu blogda saatlerimi geçiriyorum. Paris’teki kediler neler giyiyor, New York’takiler ne alemde, Milano’daki son tasma trendleri nedir, Los Angeles’ın kedileri hangi madalyonları tercih etmiş, takipteyim.

Kedi dediğin sokağa da, sokak modasına da hakimdir. Moda, kedisel bir hadisedir. Lütfen kayıtlara geçsin, The Catorialist de tüm kedicilerin favorilerine eklensin.

Balım the Fashionista

Bir Cevap Yazın

