Eylül’de Vizyonda: Balım Hanım’ın Sarelle ile İmtihanı

Haha! Fotoğrafa bakıp benim başkasının masasındaki simite, çikolataya sulandığımı sananlar! Çok yanılıyorsunuz şekerlerim. Bu bir film setidir. Progiller Film’den çıkacak yeni bir yapımın set fotoğraflarından özel bir kareyi sizinle paylaşıyorum. Yönetmenimin dediklerini harfiyen uygulayarak sinsi bakışlarımla avıma odaklandım, yani –mış gibi yaptım tabi ki aktris olduğum için. Bu arada kadrajın hemen yanında saf saf çalışmakta olan kızcağıza durumu çaktırmamak gerekiyordu elbette. Kedi genlerimin getirdiği müthiş ustalıkla, 3 adımda sarelle’li simit bende bitti. Bu güzel kareye Kenan Doğulu’dan “Doktor derdime bul bir çare! Sabah akşam yemekten önce, sonra ve her anımda istiyorum” çalıyordu. Bütün diyet güzellerine gitsin…

Balım the Moviestar

Bir Cevap Yazın

