Yeni Felsefem: Eat & Laugh & Play

Benim hayat felsefemi bilirsiniz Ye & Uyu & Yaz. Gurmelere taş çıkartan damak zevkimle ton balığının en lezizine karar vermek, printer tepesinde bile uyumak ve sizler için bu güzel yazıları yazmak. Böyle bir hayatım vardı.

Geçtiğimiz hafta sonuna kadar.

Bu hafta sonu baş misafir olarak davet edildiğim Elle Eat & Laugh & Play Weekend sonrası hayat felsefemi tamamıyla değiştirdim. Hillside Su’nun o musteşem suşileri, Perwoll’ün en eğlenceli partileri derken yemeğe de oyuna da eğlenceye de doyduk. Zaten herkes oradaydı; her zamanki favorim Işın, Tuba Ünsal, ELLE Türkiye’den çalışma arkadaşlarım…  Tabii ki Elle Eat & Laugh & Play Weekend benim için bu kadarı ile kalmadı. Yıllardır beni ELLE Türkiye’deki köşemden takip eden okurlarımla tanıştım, networking yaptım. Meğer ne çok sevenim varmış da benim haberim yokmuş. Yukarıdaki fotoğrafta da göreceğiniz gibi herkes beni el üstünde tuttu. Benimle tanışmak için sıraya girdiler. Benim Gumuşsuyu’nda bir ofis kediliğinden Türkiye’nin en önemli kadın dergisi yazarlığına nasıl yükseldiğimi, bu kariyer yönetimini nasıl yaptığımı sordular. Bıkmadım. Usanmadım. Herkesle tek tek ilgilendim.Hikayemi anlattım.

Beni son anda satmak üzere olan ve ELLE uçağından inerken benimle göz göze gelen kıskanç Progiller de beni bir köşeden izlediler.

Önemi yok. Artık alıştım beni kıskanmalarına.

Balım the party girl

Bir Cevap Yazın

