Bizim için bir “etkinlik”

Bizimkilerin ağzından “etkinlik” kelimesi düşmez. Pro’da beş dakika dursanız içinde “etkinlik” kelimesi geçen yüz yirmi sekiz cümle  duyabilirsiniz. “Yarınki etkinlikte kimler görevli?” , “Haftaya büyük bir etkinliğimiz var” . Gördüğünüz gibi ben de bu hastalığa yakalandım ve iki satırda on iki kez etkinlik kelimesini kullandım. Neyse şimdi asıl konuya gelelim. Bizimkiler her zaman bir etkinlik peşinde koşar ya bu sefer bizim için bir etkinlik planlamışlar.

En uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun hayvansever zincirini oluşturmuşlar. Sokak hayvanları için.

Her zaman bilgisayar ekranlarında açık gördüğüm Bonvagon diye bir site vardı. İşte bu sitenin hayvansever sahipleri dünyanın en güzel yastıklarını tasarlamışlar. Bizim için.

Oben Budak da Kanyon’a gelmiş bu yastıkları tek tek kendi elleriyle satmış. Sonuç mu? Sokak hayvanları için toplanan 300 kg mama ve bir sürü bağış. Bizim için.

Frida Kahlo da beni düşünmüş en güzel yastığı almış. Benim için.

Şimdi sıcacık ofisimde uyurken birazcık daha rahatım. Hem güzel yastığımın üzerinde uyuduğum için hem de sokaklarda aç kalan bir sürü arkadaşım bu mamalarla doyacağı için.

Teşekkürler Progiller, Teşekkürler Bonvagon, Teşekkürler Kanyon ve Teşekkürler Oben Budak…

Balım

Bir Cevap Yazın

