Alternatif Hediye Alma Rehberi vol.18

Geçen gün bir arkadaşıma hediye seçmeye çalışıyordum ki;  www.724tikla.com adresinde ‘taraftar shop’ adlı bir kategoriye rastladım. Bu kategoriyi yakalayınca itiraf etmeliyim ki cennete düşmüşçesine sevindim. Tam hediye almak istediğim arkadaşıma uygun bir kategori dedim ve başladım hediyesini seçmeye.  Eminim sizin de bir sürü fanatik futbol taraftarı olan arkadaşınız vardır. Ben bu sefer sanılanın aksine mutlu etmeye programlı bir seçim yapmadım. Hain bir planım var! Planım şu;  x takımın taraftarı fanatik arkadaşıma rakip takımının renklerinde hediyelerden bir kutu oluşturdum ve tehlikenin bilincinde olup kendim vermek yerine evine kargoyla yolladım.🙂

Bence hediyeleriniz her zaman çok kullanışlı olmak zorunda değil! Bazı zamanlarda böyle yaramazlıklar için de hediye seçimi yapmak durumunda kalabilirsiniz.

diet girl

Bir Cevap Yazın

