Buradan yetkililere sesleniyorum: Pro’da Rezalet

Lütfen tarihe not düşülsün, 6 Nisan 2012 Cuma günü bu ofiste bir rezalet yaşandı. Malumunuz uzun süredir kendimi çok iyi hissetmiyorum, depresif ruh halimi çeşitli nedenlerle açıklamaya çalıştım, havalar, hormonlarım, vs vs. Fakat artık kendimi daha fazla kandıramayacağımı anladım. Üzerimdeki mutsuzluğun, tamamen bana ilgisini günbegün yitiren Progiller’den kaynaklandığı ve gitgide kalabalıklar içinde yalnızlaştırıldığım gerçeğiyle yüzleştim.

Tam bu duygularla savaşırken Cuma günü yaşanan olay, içgüdülerimin doğruluğunun (kediyiz neticede, olsun o kadar) ispatı oldu. Akşamüstü sakin sakin uyurken, ofiste birden başlayan koşuşturmacaya uyandım. Bir süre umursamadım, malum burası zaten biraz tuhaf bir yer, fakat geçmeyince kalkıp bir kolaçan etmeye karar verdim. Mutfağın önündeki kuyruğu gördüğümde, kötü bir şey olduğunu anlamıştım. Patimi kapıdan atmamla beraber bir de ne göreyim? Hepsi doluşmuş, kase kase dondurma yiyor! Ve bana haber dahi verilmemiş. Sadece durdum ve onlara baktım. O dondurmaları kaşıklarlarken hiç mi vicdanları sızlamadı, bunu anlamak için durdum ve baktım. Umurlarında olmadı. Onlar keyifle dondurmalarını yalarken, banaysa her zamanki gibi kendimi ve tüylerimi yalamak düştü.

Şurası kesin ki, artık burada yeterince iyi bakılmıyorum. Ofis dışına çıkamadığım için de kimseye derdimi anlatma şansım yok. Sosyal medya benim sesimi duyurabildiğim tek mecra. Buradan yetkililere ve Sosyal Hizmetler’e seslenmek istiyorum. Beni buradan kurtarın. Boy boy utanmazlık ve umursamazlığın yaşandığı, kişiliğimin ve tercihlerimin hunharca çiğnendiği bu şirkette daha fazla kalabileceğimi sanmıyorum. Bu düzen buraya kadar!

Devrimci Balım

Bir Cevap Yazın

