Pazartesileri çok seviyorum!

Haftaya yeni başlayan sizlerin aksine ben Pazartesileri çok seviyorum. Çünkü Cumartesi, Pazar ofiste yalnız tatil yapmaktan hiç hoşlanmıyorum, bu yüzden haftanın ilk günü benim de Pro kızlarıyla bir araya gelip onlara türlü şımarıklık yapma günüm🙂

Fotoğraflarımdan da görüleceği üzere kendime ilgi gösterilmesi için, gerek bilgisayar klavyesinde uyumak, gerekse masanın tek boş alanına kurulup en cazip hallerimi sergilemek şeklinde tüm dikkatleri üzerime çekmeye çalışıyorum. Ofisteki favorilerimden başlayarak, gün boyu tüm masaları sırayla dolaşarak, tüm kızlara marifetlerimi gösteriyorum.

Pro kızlarının aralarında hiçbir sorun çıkmadan çalışmasında benim de mühim payım var. Ofisteki sevgiyi, enerjiyi masalar arasında taşıma görevini üstleniyorum.

Pazartesileri benim için sendrom değil, mutluluk kaynağı… Hele de görev tanımınız benimki kadar zevkli ve eğlenceliyse…

 Çalışkan Balım

Bir Cevap Yazın

