Kışlıkları Kaldırıyorum

Bütün kediler Mart ayında eş ve sevgili peşinde koşarken, ben yaz hazırlıkları yapıyorum. Biz kedilerin ne tür yaz hazırlığı yaptığını, siz iki ayaklılar için biraz açıklayayım. Önümüzdeki sıcak günlere hazırlık yapmak için kışlık tüylerimi döküyorum, bu biz dört ayaklılarda insanların kışlıklarını dolaplara, sandıklara kaldırmasına denk geliyor.

Siz şimdi havaya bakıp “Balım delirmiş herhalde” diye düşünebilirsiniz ama ben doğanın binlerce yıllık döngüsüne göre hareket ediyorum. Bu demektir ki, sabredin elbet bir gün yaz gelecek ☼.   Baharlık tüylerimi kuşanmak suretiyle yaz için “secret” yapıyorum. Ben de sıcak yaz günlerinde, balkonda karnımı güneşe verip uyumayı, çiçeklerin arasına girmeyi, balkonda dedikodu eden Pro kızlarının sırlarına ortak olmayı özledim.

Pro’nun her tarafında tüylerim uçuşuyor. Özellikle alerjik bünyelileri, astımlıları uyarıyorum. Bu ara benden biraz uzak dursunlar. Kimsenin benim yüzümden sağlığının bozulmasını istemem. Sonra “vay efendim bizi uyarmadın, söylemedin, haberimiz yoktu” olmasın…

 Her zaman sizleri düşünen Balım…

Bir Cevap Yazın

