ÇOK ÇALIŞMAK LAZIM ÇOOOOK

Tatil dönüşü baharın habercisi güneşli bir haftaya başladık şükür! 10 gündür işlerden uzaklaşmış olmanın verdiği mahmurelikle mi desem yoksa birazcık işten kaçamak yapmak için mi desem, arada bir Mart ayının dergileri içinde buluyorum kendimi. Bugün ise bu ayın en favori eki elime geçti. Vogue Dergisi ile yayınlanan Aksesuar ekinin içine öyle bir dalmışım ki, farkında olmadan kendimi kaybetmişim ve “Aman Tanrım!! , Yoo olamaz!! İnanamıyorum!!! Müthiş!!” diye çığlıklar atarken Frida Kahlo’ya bile yakalandım. Neyse ki bu gibi durumları, benim moda ve alışveriş zaaflarım nedeniyle zararsız bir şekilde atlatıyor, Frida Kahlo’ya bir alışveriş turu sözü verip gönlünü alıyorum.

Buyrun bakalım bunlar da benim favorilerim ve bu ayki “çok çalışmam lazım çook” sebeplerim.

renqueen

Bir Cevap Yazın

