TERFİ ETTİM!!!

Pek değerli takipçilerim, son birkaç senedir kendi çapımda ünlü bir şahsiyetim ama kariyerim çok daha eskilere dayanıyor. Pro’ya 6 yıl önce daha 4 aylık bir kediyken geldim ve o zamandan bu yana da harıl harıl çalışıyorum. Gerek “Yaz kurtul Yap kurtul”, gerekse Elle Dergisi’ndeki daimi köşem aracılığıyla ofis hallerimi sizlerle de paylaşıyorum.

Kendimi kanıtlamak için ne kadar uğraş verdiğimi en iyi siz takipçilerim biliyor. Nihayet, Frida Kahlo’nun koltuğunda kıvrılmak olsun, her gün Pro kızlarının omzuna tırmanıp mırlamak olsun, hastaların yanında nöbet tutmak olsun, geceleri kalanların bilgisayar klavyelerine yatmak olsun şeklindeki çabalarım sonuç verdi. Muteber bir köşe yazarı olduğum şahsıma kartvizit basılması suretiyle tescillendi🙂  Böylece, karnımın mıncıklanması, burnumun öpülmesi dışında bir kariyer kedisi olarak da rüştümü ispat ettim. Pro’daki dört ayaklılara reva görülen cam tavan sendromunu çok çalışarak kırdım.

Arkamda Elle Dergisi’nin desteği var, kim tutar beni!

Balım

Bir Cevap Yazın

