“Front Row” Savaşları

Her zaman en eğlenceli ve renkli işler yapan Pro’nun bir çalışanı olarak, nihayet bu sene IFW defilelerinden bazılarını izledim. Modayla yakından ilgili olmakla beraber, bu yıl IFW’de kıyafetler değil de front row savaşları dikkate değerdi.
Yazıları takip eden sevgili okuyucularım bilirler; biz ofisçe büyük etkinlikler öncesi biraz deliririz. Ben her seferinde hazırlık aşamalarına, gerek bilgisayar ve yazıcıların üzerine yatmak, gerekse gece çalışanların ellerine başımı koyup enerji vermek suretiyle destek olurum. Fakat tam etkinlik öncesi ben de olay yerinde olmak için tüm hazırlıklarımı yapmışken, son anda ofiste unutulurum. IFW’nin ilk günü gerçekleşen Atıl Kutoğlu defilesinde, bir kez daha ofiste kalmamak üzere önceden tedbirlerimi aldım. Pro’gillere her gün defileye beni de götürmeleri gerektiğini hatırlattım. Bu sefer işe yaradı ve Atıl Kutoğlu defilesini front row’dan izledim.

Olanca dişiliğime rağmen, Elizabeth Jagger’in podyuma çıkmasını merakla beklerken, birden defile alanına bir hücum oldu. Arka sıralar boşken herkesin neden önde beklediğini anlamam biraz uzun sürdü, meğer davetliler ön sırada oturabilmek için arka sıralara geçmeyip, kendilerine yer açılmasını bekliyorlarmış. Ön sıra kapasitesi ve davetliler arasında bir arz-talep dengesizliği olunca, haliyle biraz yerleşme sıkıntısı oldu. Hadi ben Elle gibi bir moda dergisinde serbest köşe yazarıyım, en ön sırada oturmak doğal hakkım🙂  ama modayla uzaktan yakından ilgisi olmayanların bile, benimle aynı pozisyona sahipmiş gibi ön sırada oturma ısrarı nedendir… Herhalde zamanla herkesin yerine gürültüsüz patırtısız oturduğu, ön sıra dedikoduları yerine kıyafetlerin konuşulduğu defileler yapmayı da öğreneceğiz.

Neyse ki güzeller güzeli Elizabeth Jagger podyuma çıktı da defile maceram “mutlu son”la bitti. Üstün kedi gözlerimle dünyaca ünlü bir top modeli doya doya seyrettim.

Balım

Bir Cevap Yazın

