“Okur-yazar” Kedi Halleri

Kitap okumayı, uyumayı sevdiğim kadar sevdiğimi biliyorsunuz. Hem zaten Türkiye’nin en çok okunan moda dergisinde bir köşem olduğu için sürekli araştırmak, okumak olan bitenden haberdar olmak durumundayım.

Pro İletişim’in zengin kitaplığı tüm ihtiyaçlarıma cevap veriyor. Gün geliyor ELLE STYLE AWARDS için İstanbul’a gelen Lisa Bernbach’ın True Prep’inden “preppy” olmanın inceliklerini öğreniyorum, gün geliyor “Art Unlimited” dergisinden sanat dünyasındaki son gelişmeleri takip ediyorum.

Böyle havalarda hepinizin ev yapımı sıcak çikolata eşliğinde, güzel bir kitap okuyarak uyuyakalmak istediğinizi biliyorum. Başıma bir şey gelmeyecekse itiraf etmek isterim ki ben bunu istediğim zaman yapabiliyorum. Hatta bu yazımı bitirir bitirmez kütüphanedeki en sevdiğim rafta uykuya dalmayı planlıyorum.

Her yazımda yaptığım gibi tekrarlamak isterim, canımın istediğini yapma lüksümü lütfen kıskanmayınız. Ne yapayım, hayat bana güzel.

Balım

Bir Cevap Yazın

