Uyuma Sanatı

Uyumak benim için öyle baştan savma yapılan bir eylem değil. Genelde “Freestyle” olarak adlandırılabilecek uyuma tarzları belirlesem ve öyle görünsem de aslında “güzel” uyumak için çaba harcıyorum.

Öncelikli işim, uyumak için en uygun olan mekanı belirlemek. Genel olarak teknolojik aletlerin üzerinde uyumayı tercih etsem de, böyle başlayan uyku seanslarım “kıskanç eller”  tarafından yarıda, hatta çeyrekte kesiliyor. Bu yüzden kedigiller familyasından olmaktan fazlasıyla gurur duysam da böyle durumlarda “bukalemun” gibi ortama uyum sağlama yöntemini seçiyorum. Yanlarında o kadar “doğal” bir şekilde konumlanıyorum ki farkımda bile olmuyorlar.

Uyurken aldığınız şekil çok önemli. Başta da söylediğim gibi ben özgürlükten yanayım. Elimi, kolumu, patimi serbest bırakırım.

Bir diğer konu da rüyalar, biz kedilerin rüyaları çok renkli olur. Ben genelde ışıltılı ortamlarda herkes tarafından sevilirken görürüm kendimi. Bazı kediler sürekli Whiskas’ın ıslak mamasından yediklerini görürler mesela. Ben onlardan değilim. Çünkü uykumda bile olsa, fazla kalori almak istemem. Hep güzel görünmek isterim. Adı üzerinde güzellik uykusu bu.

Siz uyurken sizi kıskananlar olabilir, hiç aldırmayın. Uyku keyfinizi bozmaktan başka işe yaramaz çünkü bu.

Bir de benim sizler gibi uykuya yatarken, saat kurma gibi kaygılarım yok. Alarm sesinden hiç hazzetmem.

Kısacası, uyumak sanattır ve hangi dalda olursa olsun sanatın her formuna saygı duyulmalıdır. O yüzden sizlerden, özellikle de Progiller’den rica ediyorum.

Kıskanmayınız, saygı duyunuz..

Balım

Uyuma Sanatı” üzerine bir düşünce

  1. Ay bayıldım çok tatlı.. Meşhur Balım Hanım buymuş demek :)) Çok şeker.. Bu arada size bir mail atmıştım ama henüz geri dönmediniz ? Uygun bir vaktinizde cevaplayabilirseniz sevinirim🙂

Bir Cevap Yazın

